Strona Główna


<b><font color=blue>REGULAMIN</font></b> i FAQREGULAMIN i FAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  <b>Galeria</b>Galeria  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Jaki router wifi ?
Opublikował Wiadomość
Kastor 
1
sigbn



Wiek: 51
Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 22
Wysłany: Pią 20 Kwi, 2007   Jaki router wifi ?

Witam
Ponieważ jestem kompletnym laikiem w sprawach sieciowych proszę o pomoc i doradzenie jaki router wybrać. Sprawa ma się tak: Posiadam stałe łącze Net24 komfort w Netii, używam modemu SpeedTouch 330 podłączanego do kompa przez USB. Ponieważ niedawno kupiłem laptopa z wifi mam zamiar korzystać z tej technologii i podłączać się do netu w domu,bez niepotrzebnego włączania kompa stacjonarnego. I tu zaczynają się schody ponieważ nie mam zielonego pojęcia jaki router będzie najlepszy. Począwszy od tego jaki to ma być model, czy ma pracować w annex A czy :gent: B. Jeżeli ktoś posiada wiedzę większą od mojej to proszę o pomoc.
:gent:
Dzięki
 
 
quest71 
9
Życie to nie bajka - to bitwa jest.



Pomógł: 13 razy
Wiek: 52
Dołączył: 05 Sty 2005
Posty: 5129
Skąd: lubuskie
Wysłany: Sob 21 Kwi, 2007   

Rutera na USB nie podłączysz. Może Cię jedynie poratować udostępnienie łącza po LANie z kompa, który jest podłączony do neta. Pod warunkiem oczywiście, że Netia nie zablokowała takiej możliwości, w co raczej wątpię. Najlepszym wyjściem jest zmiana dostawcy na takiego, który udostępnia internet "po kablu" i podłączenie jako klienta router. Ja osobiście posiadam SparkLana. Ma ten plus, że po podaniu WiFi rozdaje po LANie, a z LANa rozdaje WiFi.
_________________
Analiza uryny może wykryć chorobę jednostki, analiza urny - chorobę całego społeczeństwa.
 
 
eMWu
[Usunięty]

Wysłany: Sob 21 Kwi, 2007   

Zobacz przykładowo to: http://www.allegro.pl/ite..._b_faktura.html
 
 
Kastor 
1
sigbn



Wiek: 51
Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 22
Wysłany: Sob 21 Kwi, 2007   

Dzięki za odzew w mojej sprawie.