Strona Główna


<b><font color=blue>REGULAMIN</font></b> i FAQREGULAMIN i FAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  <b>Galeria</b>Galeria  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Co zmieniłbyś na Forum ?

Co zmieniłbyś w NFoW ?
Wygląd ?
10%
 10%  [ 3 ]
Tematy (jakie?)
25%
 25%  [ 7 ]
Logo ?
3%
 3%  [ 1 ]
Nic
57%
 57%  [ 16 ]
Nie mam zdania
3%
 3%  [ 1 ]
Głosowań: 1
Wszystkich Głosów: 28

Opublikował Wiadomość
Stevie 
Admin Site
Polak



Pomógł: 23 razy
Wiek: 56
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 14796
Wysłany: Sob 26 Cze, 2004   Co zmieniłbyś na Forum ?

W formie ankiety zapytam użytkowników, co zmieniliby w NFoW.
Będzie to bardzo pomocne w dalszym rozwoju Forum.
Wpisujecie swoje uwagi.
Wraz moderatorami podejmiemy stosowne decyzje.
 
 
Gość

Wysłany: Pon 28 Cze, 2004   

dla mnie mało czytelne są przeczytane wiadomości nie jestem informatykiem ale jeśli to nie jest duży problem może przeczytane mogą gyć innego koloru -czerwone
 
 
Stevie 
Admin Site
Polak



Pomógł: 23 razy
Wiek: 56
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 14796
Wysłany: Pon 28 Cze, 2004   

Anonymous napisał/a:
dla mnie mało czytelne są przeczytane wiadomości nie jestem informatykiem ale jeśli to nie jest duży problem może przeczytane mogą gyć innego koloru -czerwone


To jest widoczne (przeczytanie/nie przyczytane tematy), lecz dla zrejestrowanych użytkowników.

:cool:
_________________
Administratorzy i Moderatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za opinie wyrażane przez użytkowników NFoW.

Jest broń straszniejsza niż oszczerstwo: to prawda
 
 
BOBI
[Usunięty]

Wysłany: Pią 09 Lip, 2004   PROPOZYCJE

W dziale PRAWO proponuję umieścić jako 4 --- Inne przepisy
Proponował bym umieszczać w nim wszelkie przydatne przepisy dotyczące zainteresowanych lub linki do tych przepisów.
np.
Ile dni wolnych za służby przysługuje po nowemu skoro już się za służby nie płaci??