Strona Główna


<b><font color=blue>REGULAMIN</font></b> i FAQREGULAMIN i FAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  <b>Galeria</b>Galeria  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Stevie
Nie 16 Mar, 2008
Szefostwo Służby Ruchu Lotniczego SZ RP
Opublikował Wiadomość
PATT 
1


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Lip 2008
Posty: 47
Skąd: bezpieczne miejsce
Wysłany: Pon 10 Lut, 2014   

Przeglądając sobie strukturę naszej armii zauważyłem, że ani wcześniej ani teraz nie ma oficjalnej strony SSRLSZRP. Może Szefostwo... pomyśli o swojej stronie internetowej i przybliży wszystkim zainteresowanym ich strukturę. Tak wiem, że na MIL - WAN jest taka strona, ale czy nie lepiej byłoby pokazać wszystkim czym tak naprawdę zajmują się Panowie Pułkownicy w Szefostwie?? A może niektórzy ATCO pisaliby bezpośrednio do nich swoje wnioski i spostrzeżenia z ich czasem nietrafionych decyzji i nielogicznych działań. Wiemy wszyscy, że większość Panów tam ,,pracujących" nawet godziny nie przpracowała na wieży, a wypowiadają się jakby zjedli zęby na ATC.
_________________
Poznaj swoją wartość i zacznij się doceniać
 
 
fsoul 
5



Pomógł: 1 raz
Wiek: 50
Dołączył: 02 Paź 2007
Posty: 920
Skąd: mil atc
Wysłany: Pon 10 Lut, 2014   

Co? Gdzie? Kto? Jak? Kiedy?
Mam nadzieję, że odpowiesz na moje pytania i nie jesteś tchórzem pod przykrywką "PATT"
_________________
just pure truth...
 
 
PATT 
1


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Lip 2008
Posty: 47
Skąd: bezpieczne miejsce
Wysłany: Pon 10 Lut, 2014   

Teraz nie mam możliwości przytoczenia ani pism, ani wytycznych. Jak tylko wpadnie mi coś takiego do rąk na pewno zacytuję na forum, łącznie z podpisem wykonującego pismo. W ciągu roku kilka takich się trafia.
_________________
Poznaj swoją wartość i zacznij się doceniać
 
 
fsoul 
5



Pomógł: 1 raz
Wiek: 50
Dołączył: 02 Paź 2007
Posty: 920
Skąd: mil atc
Wysłany: Pon 24 Mar, 2014   

Dzień dobry. Gdyby Ktoś wpadł na pomysł, że oprócz spełniania wymagań EUROCONTROL w zakresie szkolenia, licencjonowania, podtrzymywania i zawieszania uprawnień, oprócz ELPAC level IV, można byłoby spełnić także wymagania w zakresie zarządzania bezpieczeństwem w ATM - to Załącznik 19 ICAO może się do tego bardzo przydać Annex 19 ICAO

Potem zostanie już tylko czas pracy i odpoczynku.
_________________
just pure truth...
 
 
Adam Kowalski 
1


Wiek: 54
Dołączył: 22 Maj 2017
Posty: 2
Skąd: ISP
Wysłany: Pon 22 Maj, 2017   

nie obraź się ale chyba sam nie do końca wiesz o czym mówisz
kopiowanie dokumentów z cywilnych rozporządzeń to nie rozwiązanie.
czytałeś kiedyś konwencję chicagowską.
To że wojsko nie miało pomysłu jak zorganizować Wojskową Służbę Ruchu Lotniczego i skopiowało z cywilnych dokumentów nie znaczy że jest to dobre rozwiązanie
_________________
nieznajomość prawa nie zwalnia z jego przestrzegania
 
 
julk1 
5


Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 313
Skąd: stąd
Wysłany: Wto 23 Maj, 2017   

Myślisz, że fsoul przeczyta twój post po trzech latach od napisania swojego?
 
 
Tower Power 
2


Dołączył: 12 Wrz 2009
Posty: 67
Skąd: z wieży...
Wysłany: Pią 30 Cze, 2017   

Adam Kowalski napisał/a:
nie obraź się ale chyba sam nie do końca wiesz o czym mówisz
kopiowanie dokumentów z cywilnych rozporządzeń to nie rozwiązanie.
czytałeś kiedyś konwencję chicagowską.
To że wojsko nie miało pomysłu jak zorganizować Wojskową Służbę Ruchu Lotniczego i skopiowało z cywilnych dokumentów nie znaczy że jest to dobre rozwiązanie


A co jest tym włąściwym wojskowym rozwiązaniem ? Powrót do DKL i KL ?
Po 1999 r WP nie miało pomysłu na siebie w każdej dziedzinie...pierniczenie o interoperacyjnosći i inne frazesy. Wypisani z Układu Warszawskiego, stojac w drzwiach NATO wyglądaliśmy jak sieroty.

Co mieliśmy zrobić ? Wymyślić lotnictwo wojskowe na nowo? To lotnictwo wojskowe, które lata pomiędzy samolotami komunikacyjnymi miało mieć inne PODSTAWY wykonywania lotów ?
Podstawy są jedne i bazuja na dokumentach ICAO i od nich mozna wprowadzać odstępstwa za pomocą instrukcji wojskowych.
USAF opiera swoje AFI na głownych zasadach opisanych w FAA Order...i lata bezpiecznie od lat. I co, żle robią ?

Załącznik 19 ICAO - Zarządzanie bezpieczeństwem.
Zanim rozpocznie sie zarządzanie bezpieczenstwem, trzeba zbudować kulturę bezpieczeństwa w oranizacji lotniczej. Jak to bedzie, to będzie można wprowadzać SMS ...mówie o wprowadzeniu innym niż pismem z ISP lub Inspektoratu MON ds BL.
Kurs SMS w IANS w Luxemburgu otworzył mi oczy i wiem w którym miejscu jesteśmy.
_________________
Safe, orderly and expeditious flow of air traffic.
 
 
ph5,5 
3


Wiek: 51
Dołączył: 21 Sty 2010
Posty: 100
Skąd: gorzów wielkopolski
Wysłany: Wto 08 Lut, 2022   

NIkt nic nie pisze,..... zmiana Szefa, dokąd to zmierza?,..... co o tych zmianach sądzicie?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group