Pomógł: 7 razy Wiek: 55 Dołączył: 10 Lip 2006 Posty: 6431 Skąd: Warszawa
Wysłany: Sob 01 Mar, 2008
Ale nas nie stać będzie na maszynę nową, a jednocześnie przebudowany "767" też przez wiele lat będzie spełniał wymagania. No i raczej nieprawdopodobne jest wprowadzenie do Polski Airbusowej platformy wobec istniejącego zaplecza choćby i cywilnej kadry znającej "767" od podszewki.
Ale obiektywnie 330MRTT to piękna maszyna...
_________________ Grzegorz Hołdanowicz - RAPORT-wto
O+N+C
Służba!
Michal [Usunięty]
Wysłany: Sob 01 Mar, 2008
Sądząc po reakcji amerykańskich polityków z obu partii nie przesądzałby, że wybór Airbusa jest ostateczny :-) Idą wybory a summa summarum taki wybór jednak wycina więcej miejsc pracy niż tworzy ( no chyba że Kongresmeni coś tam naginają fakty )
Pomógł: 7 razy Wiek: 55 Dołączył: 10 Lip 2006 Posty: 6431 Skąd: Warszawa
Wysłany: Sob 01 Mar, 2008
Jeśli USAF tym razem nie potknął się jak w przypadku CSAR-X to podejrzewam, że jednak zostanie to utrzymane. Wszystko przecież nie kończy się na tankowcach, ale także na procesie przebudowy airbusów na cargo. No i stworzeniu konurencji dla Boeinga w obszarze samolotów pasażerskich, co z kolei powinno stymulować rynek...
I na tym nie koniec
_________________ Grzegorz Hołdanowicz - RAPORT-wto
O+N+C
Służba!
Pomógł: 37 razy Dołączył: 08 Gru 2006 Posty: 11771 Skąd: Lepiej nie wiedzieć
Wysłany: Sob 01 Mar, 2008
Decyzję podjęto w poniedziałek. W środę już po zamknięciu giełd poinformowano odpowiednich senatorów.
Przypadkiem już we wtorek gubernator stanu Waszyngton, Chris Gregoire informował, że jakby co, to sprawa trafi do kongresu. Teraz dopiero zacznie się polityczno-prawna batalia. Wszystko na to wskazuje, że demokraci będą wspierać o Boeinga.
Wygrana NGC/EADS oznacza praktycznie zamknięcie linii produkcyjnej 767.
Pomógł: 7 razy Wiek: 55 Dołączył: 10 Lip 2006 Posty: 6431 Skąd: Warszawa
Wysłany: Sob 01 Mar, 2008
Jak wykażą zwiększenie konkurencyjności i stymulowanie innych Stanów to nie będzie sprawy. Boeing ma 787, ma 737NG, będzie pracował nad innymi projektami.
_________________ Grzegorz Hołdanowicz - RAPORT-wto
O+N+C
Służba!
Pomógł: 37 razy Dołączył: 08 Gru 2006 Posty: 11771 Skąd: Lepiej nie wiedzieć
Wysłany: Sob 01 Mar, 2008
Szykuje się kolejna wojna secesyjna Północ-Południe. W końcu maszyna NGC/EADS ma być produkowana w Mobile, w stanie Alabama. Airbus zapowiedział też dodatkowe (oprócz KC) inwestycje i miejsca pracy. Przecieki wskazuja, że, zgodnie z oczekiwaniami, Boeing od strony czysto technicznej przegrał praktycznie na każdym polu.
Tak na marginesie, maszyna ma nosić oznaczenie KC-45A.
Kurcze Grzegorzu, niezręcznie jest mi krytykować bo chciałbym aby nasze stosunki były poprawne przynajmniej, ale po tym jak dość częśto w tych notkach są pewne błedy odnośnie Wschodu tak i najwyrażniej zaczynacie robić błędy odnośnie Zachodu ( USA )
Liczba 25 tys zatrudnionych w USA przy produkcji Airbusa to sci - fi, Kongresmeni mówią o maks kilku tysiącach ( padają liczby od ok 2 tys do nieco ponad 2 tys )
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum