nawet mjr Cześć Jego Pamięci! Ale to pokazuje co się dzieje w SP, bałagan brak wyszkolenia odchodzą ludzie którzy byli podporą tego rodzaju wojsk, nie zdziwię się że następny statek powietrzny spadnie ponieważ nie ma już kto ich obsługiwać bo technikami zostają kucharze lub jeszcze bardziej wyszukane zawody bo pan płk to ich wujek albo stryjek, nie bede pisał bo się tylko denerwuję
czytałem raport z katastrofy jednego i drugiego samolotu od początku do końca... włos się jeży,
[ Dodano: Czw 15 Gru, 2011 ]
Rapotr:Wnioski pkt 4 i wszystko jasne
Biedny pan por został kozłem ofiarnym zresztą nie tylko on, komendant portu też... ale cuż ktos musi... jak wyżej bałagan no i brawura pilotów niestety
Dzięki Stevie za podanie linka do raportu.
Przeczytałem go od początku do końca i mam pewne spostrzeżenia.
Po pierwsze brak chronologii czasowej wykonywanych czynności załogi jak i osób funkcyjnych na lotnisku mających kontakt z załogą. Mamy podany tylko czas startu i czas katastrofy.
Druga sprawa to pkt.4 odnośnie rejestratora SSFDR który raz jest nie do odczytu z powodu działania nań wysokiej temperatury a raz jest podawany jako źródło informacji pkt.5 po podpunkcie i), nic z tego nie rozumiem. W ogóle cały pkt.4 to według mnie jedno masło maślane.
Ciekawostką dla mnie jest zwrot przed 19.00 styczeń pilota do wieży "dzień dobry" a już jest wieczór i ciemno. Ja powiedziałbym "dobry wieczór" ale może tak jest w SP przyjęte.
Dlaczego samolot szedł w dół z prędkością 3 razy większą niż powinien z pogłębiającym się przechyłem i dlaczego wszystkie wyjścia awaryjne były zaryglowane.Może ktoś wyjaśni mi odnośnie tych wyjść awaryjnych jak powinno być.
Mam też pytanie gdzie można znaleźć podane w raporcie załączniki.
5.Wnoski i zalecenia komisji:
...
12.Nadzorować właściwy dobór załóg do lotów operacyjnych wyszkolonych adekwatnie do warunków atmosferycznych oraz specyfiki realizowanych zadań.
...patrz 10.04.2010 i raport komisji odośnie wyszkolenia załogi i przekrętów w szkoleniu i nadawaniu uprawnień
nic się tam nie zmieniło(SP), nawet teraz
Szkoda miki że są niejawne, skoro zalecenia komisji do całości raportu są jawne.
Druga sprawa to ten punkt czwarty raportu raz podane w nim urządzenie jako raz niesprawne a raz sprawne i dziwne odniesienie do niego w pkt.5 po podpunkcie i).
Na koniec nie rozumiem dlaczego utajniono załącznik nr4, bo medyczny nr0/1 rozumiem.
[ Dodano: Pon 29 Paź, 2012 ]
Dlaczego musieli zginąć, dlaczego giną następni żołnierze. Czy pilotów w kokpicie odwiedził seryjny samobójca/tak dużo ostatnio o nim w internecie/ wszak samolot szedł na zderzenie z ziemią a w tym odcinku czasu za sterami nikogo według badań komisji nie było.
Niewyjaśniona jest sprawa wcześniejszej katastrofy lotniczej z 2005r w której zginął śp.gen.Bartoszcze z wojsk lotniczych.
Mirosławiec to kolejna nie wyjaśniona "katastrofa" a następna w 2010r to Smoleńsk.
Te trzy katastrofy łączy zbyt ostry skręt na dużej prędkości a następnie szybkie schodzenie w dół.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum