Pomógł: 3 razy Wiek: 53 Dołączył: 26 Lis 2005 Posty: 477 Skąd: FROM H.E.L.L.
Wysłany: Sro 18 Wrz, 2019
I jak zwykle podczas odbiorów owych "zmodernizowanych" złomów w siedzibie rzeczonej firmy odbędzie się "szkolenie" kierowców, a na nim dowiedzą się, że co 500 km obowiązkowy postój, materacyk/płachetka na glebę i dociąganie śrub na złączach kołnierzowych wałów napędowych.
_________________ "Na wojnie ten wygrywa, kto najmniej błędów popełnia". Napoleon Bonaparte (1769-1821)
I jak zwykle połowa z nich nie dotrze do jednostek bo się zepsują w połowie trasy hehe
Spokojnie, nic się nie zepsują, zapotrzebuje się niskopodwoziowe zestawy z bes-ów i zawiezie do jednostek, i najlepiej od razu na ZN, żeby nie jeździły.
Art.32 Konstytucji RP - "Wszyscy są wobec prawa równi. Wszyscy mają prawo do równego traktowania przez władze publiczne." - Nie dotyczy polityków i bogatych.
Jean Raspail - "Obóz świętych" - książka na czasie, pokazująca idiotyzm współczesnej Europy
Prawda jest nową mową nienawiści - George Orwell
Aby dowiedzieć się kto naprawdę Tobą rządzi, sprawdź po prostu, kogo nie wolno Ci krytykować. - Voltaire
Pomógł: 1 raz Dołączył: 13 Gru 2010 Posty: 6063 Skąd: z nikąd
Wysłany: Sob 12 Wrz, 2020
Nie,
Czyli HSW jeśli wygra to będzie montować opartego o min. komponenty Tatry LOSPa 4x4.
_________________ Taktyka to najprostsza z nauk. Wystarczy tylko postawić się na miejscu przeciwnika i pomyśleć, jakiego postępowania się po nas spodziewa. A potem zrobić dokładnie na odwrót. Ot i cała taktyka.
Czyli w Jelczu będą produkowane Tatry obok czy zamiast Jelczy 4x4?
Chodzi o zaprojektowanie pojazdu 4x4 wspólnie przez "Huta Stalowa Wola S.A." oraz "Tatra Export S.R.O"
Oczywiście skoro "Jelcz Sp. z o.o." jest w 100% własnością HSW, więc nasuwa się jako logiczne rozwiązanie, że defakto owo projektowanie a później sprzedawanie będzie oparte o kadrę Jelcza i zakłady Jelcza.
Jaki procent tego "projektowania" weźmie która strona na siebie, oraz jakie będzie podwozie wyjściowe do owego "projektowania" - nie wiemy. Zapewne podwozie wyjściowe będzie z Tatry, no bo inaczej po co by była umowa. A może będzie to mieszaniec, typu mosty z Tatry kabina z Jelcza itd. Kto wie?
NATOMIAST - prezes HSW powiedział, a pismacy zacytowali:
Cytat:
"Pozyskanie praw do produkcji pojazdu 4x4 w Polsce znacznie rozszerza nasze możliwości dostarczenia Siłom Zbrojnym RP rozwiązań skrojonych pod ich potrzeby w programach artyleryjskich i nie tylko"
Tak więc - PREZES nie mówił o projektowaniu mieszańca tylko o pozyskaniu praw do produkcji gotowca. Zapewne więc wiedział co mówi.
A czy plakietka owego nowopowstałego pojazdu będzie miała logo Jelcz czy logo Tatra czy obydwa (zależnie od klienta!) to chyba w tej chwili nikt Ci nie odpowie, bo to ustalą ludzie z marketingu.
_________________ Toast wódczany o postaci dialogu.
Zasłyszane na dniach.
:
- Ruskij wojennyj korabl?
- Do dna!
To się w ogóle kupy nie trzyma. Jeśli są dobre te platformy firmy Dobrowolski, to po co osobne zaczął robić Jelcz? A jeśli zaczął je robić, to czemu nie są kupowane? Nie lepiej było się dogadać z firmą Dobrowolski i rozwijać wspólnie ich platformy? I dlaczego znów kolejny typ? To ma być wyrafinowane planowanie? Oczywiście konkurencja jest dobra jako nacisk na obniżenie ceny, ale z drugiej strony państwo w strefie zgniotu eksploatowane w kapitaliźmie zależnym powinno precyzyjnie wszystko planować. Dziwne.
Ależ ten "problem" mamy praktycznie wszędzie gdzie jest prawo zamówień publicznych - począwszy od inwestycji drogowych kończywszy na zakupie tramwajów...
To "wszędzie" ujdzie, bo to miejsce naturalnej rywalizacji. Ale przy produkcji wojskowej gdzie ma być jakiś - kontrolowany - rozwój a środki są ograniczone - to jest chaos. Jaki jest sens trwonić czas i potencjał czy środki na rozwój platformy jeśli jej nikt nie kupi?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum