Pomógł: 1 raz Dołączył: 13 Gru 2010 Posty: 6051 Skąd: z nikąd
Wysłany: Czw 01 Sie, 2019
oskarm napisał/a:
239099 napisał/a:
Czy do tego by prowadzić zajęcia praktyczne JTAC trzeba zawsze i wszędzie WSB....
itd itp.
Sadzilem, ze piloci WSB tez powinni sie szkolic do wspolpracy z JTAC i wskazane by bylo by robili to dysponujac tymi samymi sensorami, co w walce.
Master ma chyba 'symulować" działnie odpowiednich sensorów - to raz
Dwa szkolenie ma różne etapie i nie na każdym 'etapie'realizuje się scenariusze wymagające wykorzystania pełnego spektrum możliwości technicznych nośnika.
Dla tych na ziemi to chyba różnicy nie ma - żadnej - a ich jest / będzie więcej do przeszkolenia niż pilotów...
Więc...
_________________ Taktyka to najprostsza z nauk. Wystarczy tylko postawić się na miejscu przeciwnika i pomyśleć, jakiego postępowania się po nas spodziewa. A potem zrobić dokładnie na odwrót. Ot i cała taktyka.
Su-22 na początku czerwca były "zawieszone" przez weekend. Później latały normalnie, m.in. zostały przebazowane podczas ćwiczeń Dragon do Babimostu, latały podczas święta 21 BLT i BLMW w Gdyni...
Aha. Myślę na czym polega różnica między Su i MiGami, że te pierwsze chodź starsze, nie eksploatowane przez inne armie NATO, to sprawiają mniej problemów. Może dlatego, że:
- było ich dużo więcej w SP, więc mamy większy zapas częsci,
- wszystkie były od początku eksploatowane przez WP (MiGi przez Polskę, Czechy i Niemcy),
- zostały kupione kilka lat przed rozwiązaniem Układu Warszawskiego, więc może pozyskano większe kompetencje do ich obsługi i napraw ?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum