Strona Główna


<b><font color=blue>REGULAMIN</font></b> i FAQREGULAMIN i FAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  <b>Galeria</b>Galeria  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Przejście z Policji do MON
Opublikował Wiadomość
afrousa 
1


Dołączył: 18 Lut 2019
Posty: 4
Skąd: Poznań
Wysłany: Pon 18 Lut, 2019   Przejście z Policji do MON

Witam

Mam pytanie do będących w temacie. Mam 34 lata i jestem Policjantem od 7 lat. Z uwagi na charakter pracy i wydział w jakim pracuję, jestem wypompowany pod względem psychicznym i fizycznym. Nie będę się nad tym rozwodzić, bo mało kto to zrozumie, jeśli nie "służył" w Policji. Brak możliwości zmiany spowodował, że zadzwoniłem do jednostki wojskowej w bezpośrednim sąsiedztwie mojego domu. Kadrowiec powiedział, że chętnie znalazłby dla mnie etat jako technika pododdziału. Jestem w stopniu st. sierż. mam prawo jazdy kat C+E, przewóz rzeczy, jestem po technikum z tytułem technik mechanik.

Czy moglibyście mi podpowiedzieć, czy warto się brnąć dalej i dołączyć do MON? Pod względem zarobków, chyba wciąż wojsko prezentuje się lepiej. No i chyba nie ma tego problemu, jak w Policji, że służy się w piątek, świątek, niedzielę, a sylwestra jak masz wolne, to baw się krótko, bo 1 stycznia masz na 4:00.

Pozdrawiam kolegów.

#edit temat miał trafić do hydeparku, żeby wam tu nie brudzić. W razie czego mod, proszę przenieść w odpowiedni dział.
 
 
Don Camillo 
5



Pomógł: 7 razy
Wiek: 39
Dołączył: 01 Mar 2015
Posty: 482
Skąd: Północ, Północny-Zachód
Wysłany: Pon 18 Lut, 2019   

Nie warto.
_________________
Don Camillo westchnął ciężko spojrzał czule na krzyż (który był zaiste słusznych rozmiarów) i szepnął, zamachując się świętym symbolem:
- Trzymaj się, Panie Jezu, bo walę!
 
 
LBJ 
5
lbj



Pomógł: 10 razy
Dołączył: 25 Wrz 2009
Posty: 434
Skąd: Over There
Wysłany: Pon 18 Lut, 2019   

http://www.nfow.pl/viewto...t=43002&start=0