Cześć. Opiszę problem swój oraz paru innych świeżych matów z JW. Podam mój przykład ponieważ pozostałe są analogiczne zmieniają się tylko rodzaje niewydanych sortów:
W grudniu 2019 roku zostałem mianowany na pierwszy stopień podoficerski w MW RP w związku z czym zmieniło mi się umundurowanie wyjściowe jak i doszło galowe. W styczniu 2020 roku pobrałem płaszcz, marynarkę oraz spodnie munduru galowego, koszule itp. (munduru wyjściowego brak, butów galowych brak, sznura brak, rękawiczek brak) podczas znikomego funkcjonowania magazynów w okresie pandemii - udało mi się 3 razy przedostać za szklane drzwi aby usłyszeć ponownie że nie ma dla mnie sortów. Nadchodzi dzień obecny - równoważniki mundurowe dla mnie i świeżo mianowanych kolegów zostały wstrzymane do czasu uzupełnienia braków. Moje pytanie brzmi - jakim prawem, i jak to ugryźć w meldunku, który zapewne trzeba będzie sporządzić? Proszę o wypowiedzi tylko osoby które mają jakiekolwiek pojęcie o przepisach i MW bo w innym miejscu mi powiedziano, że skoro mam 9 lat służby to miałem czas pobrać galowy - nie skomentuję nawet tego.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum