Ad 2. Wkleiłem bo sam w podpisie masz odwołanie do tej strony (to po pierwsze) a po drugie, skoro Ty to Ty to wszyscy wiemy, że nie rozmawiamy z "internetowym" teoretykiem tylko osobą znającą doskonale temat.
Chyba dosłownie odczytał sens twoich retorycznych pytań.
Arrakis,
to nie były pytania. To były stwierdzenia. Pytanie kończy się znakiem zapytania.
Ale potrafię zrozumieć, że polski język bywa trudny.
Egonio,
rozumiem, że przepraszasz FAZI'ego.
_________________ "Przestańmy własną pieścić się boleścią, przestańmy ciągłym lamentem się poić,
Kochać się w skargach jest rzeczą niewieścią, Mężom przystoi w milczeniu się zbroić"
Czego nie da się na Sokole zrobić? zajścia do lądowania wg NDB
Zabrali koledze KDF-806? Ewentualnie - ARK-22?
Egonio napisał/a:
Czego nie da się na Sokole zrobić? zajścia do lądowania wg ILS
Zabrali koledze KNR-634A?
Egonio napisał/a:
Czego nie da się na Sokole zrobić? zajścia do lądowania wg TACAN
Zabrali koledze KTU-709?
może za czasów gdy Egonio latał na W-3, nie było na nim tych urządeń?
_________________ One of the serious problems in planning the fight against American doctrine, is that the Americans do not read their manuals, nor do they feel any obligation to follow their doctrine...
"W Polsce są zazwyczaj dwa wyjścia z sytuacji: normalne i nadprzyrodzone. Normalne jest takie, że z nieba schodzą zastępy aniołów i robią za nas. A nadprzyrodzone - kiedy sami weźmiemy się do roboty." Tadeusz Konwicki
"Une guerre de religions, c'est quand deux peuples s'entretuent pour savoir qui a le meilleur ami imaginaire"
Ze strony własnej, internetowej Egonio wynika, że lot pożegnalny wykonał na W-3PL nazywanym Głuszcem. I pewnie latał na wcześniejszych wersjach.
Sądzę zatem, że to proste (jak mawiają Anglicy) simple misanderstending - proste niezrozumienie. Się wzajemnie. Wynikłe z braku precyzji w wypowiedzi autora.
_________________ "Przestańmy własną pieścić się boleścią, przestańmy ciągłym lamentem się poić,
Kochać się w skargach jest rzeczą niewieścią, Mężom przystoi w milczeniu się zbroić"
Bo Irackie Sokoły to były salonki, a po klapie zostały zakupione przez naszych, i przerobione pod MON.
Była mowa o takich planach ale jak wskazują aktualne zdjęcia tak się nie stało.
O ile pamiętam te irackie nie mają instalacji przeciwoblodzeniowej co miało być istotnym problemem (nie mi oceniać na ile dołożenie tego jest problematyczne).
ZTCW ex-irackie "912" i "914" nadal sobie stoją i próchnieją. Nie wiem, czy przypadkiem nie są nadal własnością "Bumaru". Parę miesięcy temu przekazali komplet łopat W-3 dla śmigłowca TOPR-u.
PS. Czy ten śmigłowiec stoi w jakimś muzeum ??
_________________ Hope is the first step on the road to disappointment.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum