Informacja niejawna - Rozliczenie z kancelarią na czas urlopu
mrosi - Wto 24 Cze, 2008 Temat postu: Rozliczenie z kancelarią na czas urlopu Pytanie za 100 punktów...
Na jakiej podstawie dowódca jednostki organizacyjnej mógł zarządzić zdawanie dokumentów przez wszystkich wykonawców udających się na urlop wypoczynkowy do kancelarii? Ponoć (tak mówi) przepis mówi o obowiązku zdawania dokumentów na czas nieobecności powyżej 30 dni.
Pytam, bo nie mogę znaleźć żadnego przepisu mówiącego o taki obowiązku spoczywającym na wykonawcy. Jedyne co mi przychodzi na myśl to pokićkanie obowiązku rozliczenia się z dokumentu zarejestrowanego w DEWD w ciągu 30 dni od jego wykonania z kancelarią. Tym bardziej, że żadne z zarządzeń - nr 25, nr 3 nic o tym nie mówią. Jak do tego podejść jako kierownik kancelarii?
legionista - Wto 24 Cze, 2008
Póki co nie znajdziesz tego w żadnych przepisach - chyba że, kierownik jednostki organizacyjnej ustali to w przepisach wewnętrznych.
mrosi - Wto 24 Cze, 2008
Jakiego rodzaju mogą być to przepisy? Rozkaz organizacyjny? SWB? Rozkaz spercjalny? Czy może coś innego?
OTAN - Wto 24 Cze, 2008
Jeżeli dokumenty nie mogą być przechowywane u użytkownika (brak sejfu, pomieszczenie poza strefą) powinny być zdawane do kancelarii nie tylko w czasie urlopu.
Prawdopodobnie dowódcy chodzi o dostęp do dokumentów w czasie urlopu, zawsze jest z tym problem!
Pozdrawiam!
*ustawa o ochronie informacji nie jawnych * Kod: | http://www.iniejawna.pl/przyciski/przepisy.html |
mrosi - Wto 24 Cze, 2008
Sie wyjaśniło...
Poszła informacja z "wyższych sfer" nie do końca powielona dokładnie.
Dokumenty przekazuje się do kancelarii lub osobie zastępującej jeśli okres nieobecności wynosi powyżej dwóch tygodni (Zarządzenie nr 25 §27 pkt. 8).
|
|