Strona Główna


<b><font color=blue>REGULAMIN</font></b> i FAQREGULAMIN i FAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  <b>Galeria</b>Galeria  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
ERA GSM traktowanie klienta
Opublikował Wiadomość
i 
Guru



Pomógł: 55 razy
Dołączył: 08 Sty 2005
Posty: 13515
Skąd: ---
Wysłany: Czw 03 Mar, 2011   

Skecz znakomity. Wypisz, wymaluj, moja obecna sytuacja. :cool: A tymczasem zobaczę, co da mi interwencja miłej pani z infolinii, he he he. ;)
_________________
"Przestańmy własną pieścić się boleścią, przestańmy ciągłym lamentem się poić,
Kochać się w skargach jest rzeczą niewieścią, Mężom przystoi w milczeniu się zbroić"
 
 
 
Roballo 
Mod



Pomógł: 11 razy
Wiek: 66
Dołączył: 07 Sty 2005
Posty: 4131
Skąd: Mazury
Wysłany: Czw 03 Mar, 2011   

KLIK
_________________

 
 
i 
Guru



Pomógł: 55 razy
Dołączył: 08 Sty 2005
Posty: 13515
Skąd: ---
Wysłany: Czw 03 Mar, 2011   

Oj, Roballo,
ja w taki sposób nie rozmawiałem wykonując swoich naście dzisiejszych telefonów. :gent:

[ Dodano: Pią 04 Mar, 2011 ]
Zaczynam się już śmiać. :efendi2: makary21 - wykrakałeś tym skeczem. :efendi2:

10. Bardzo miła pani w Biurze Obsługi Klienta firmy DHL:
Tak proszę pana. Otrzymaliśmy interwencję od firmy ERA GSM w pańskiej sprawie. Niestety, na chwilę obecną nie mam informacji w systemie, że ta przesyłka zostanie do pana wysłana.

Kocham ten kraj. :dzises:
_________________
"Przestańmy własną pieścić się boleścią, przestańmy ciągłym lamentem się poić,
Kochać się w skargach jest rzeczą niewieścią, Mężom przystoi w milczeniu się zbroić"
 
 
 
RADO 
5
Prawda, że prawda to prawda.


Pomógł: 5 razy
Wiek: 44
Dołączył: 13 Kwi 2007
Posty: 543
Skąd: Polska
Wysłany: Pią 04 Mar, 2011   

Po co to wszystko, oni widzą klienta do momentu podpisania umowy a później tylko płacz i płać, dramat jest jak trzeba reklamować a trzeba brać co oferują, żaden wybór. Miałem ostatnio rok temu abonament płaciłem niby 61 ale zawsze przekraczałem do 100, zakończyłem to używam pop i zaoszczędziłem 500 bo rozmowy wynoszą mnie max 50 zł miesięcznie bez żadnego ograniczania (wykupuje pakiety usług). W związku z powyższym już po roku zakupiłem dokładnie dzisiaj na allegro prawię nówkę htc diamond, u operatora musiał bym więcej zapłacić a gwarancję producenta i tak mam, nie ma sensu podpisywać umów. Dodam, że do spraw umów i przedłużeń w moim przypadku bardzo lightowo podchodzi UPC, co pół roku zmieniam usługi za ich namowami ale od ponad trzech lat nie wysłali mi żadnego aneksu lub nowej umowy dopiero gdy teraz wszedłem na HD i był monter to zostawił mi papiery, poprzednie zmiany usług bezkwitowe. Wyleczcie się z abonamentu. :zly4:
 
 
 
GRYZLI 
9



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 4472
Skąd: Znad morza~~~
Wysłany: Nie 08 Maj, 2011   

Nie tak dawno też odbierałem telefon z Ery przez kuriera z DHL.
Kurier był u mnie rano ,ale nie było mnie w domu ,po czym do mnie zadzwonił i zapytał o której będę !
Po ustaleniu terminu przesyłka została dostarczona do moich rąk własnych :brawo:
Jak widać wszystko chyba zależy od samego kuriera bo jak się chce to można :!:
Swoją drogą w Erze jestem od 11 lat i nigdy nie miałem z tym operatorem najmniejszych problemów-nie podoba mi się u nich tylko słaba dbałość o stałych klientów ,w innych firmach wygląda to lepiej :!:
_________________
"...Nic nie jest skończone dopóki się nie skończy..." MIŚ YOGI

Flogger Fanclub na NK
28 SPLM na facebook
 
 
 
Meridan 
6
Pracujący emeryt :)



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 15 Lut 2005
Posty: 1088
Skąd: Już inna bajka :)
Wysłany: Nie 08 Maj, 2011   

Po 15 latach współpracy z ERĄ zmieniam operatora na PLUS-a , abonament tańszy a i darmowych minut pełny wypas ;)
 
 
i 
Guru



Pomógł: 55 razy
Dołączył: 08 Sty 2005
Posty: 13515
Skąd: ---
Wysłany: Nie 08 Maj, 2011   

GRYZLI napisał/a:
Jak widać wszystko chyba zależy od samego kuriera bo jak się chce to można :!:

Masz rację. Sprawa w końcu zakończyła się pomyślnie. A winnym był kurier, który widać nie lubi swojej pracy, a przez to - i klientów jego firmy.
_________________
"Przestańmy własną pieścić się boleścią, przestańmy ciągłym lamentem się poić,
Kochać się w skargach jest rzeczą niewieścią, Mężom przystoi w milczeniu się zbroić"
 
 
 
KoszałekOpałek 
3


Dołączył: 22 Kwi 2011
Posty: 103
Skąd: z internetu
Wysłany: Nie 08 Maj, 2011   

GRYZLI napisał/a:
nie podoba mi się u nich tylko słaba dbałość o stałych klientów ,w innych firmach wygląda to lepiej


Ja nie narzekam. Jak znajdowałem coś korzystniejszego u konkurencji to dzwoniłem do BOA i mówiłem jaka jest sprawa, że jestem niezadowolony, że znalazłem korzystniejsze oferty u konkurencji i praktycznie za każdym razem udawało mi się osiągnąć sukces czyli mieć więcej, płacąc mniej.
 
 
McSimus 
7
...pod kątem prostym 45 stopni !!!



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Lut 2005
Posty: 2605
Skąd: z wojska panie
Wysłany: Pon 09 Maj, 2011   

no to tak, z moich doświadczeń z ERĄ i kurierami.
1. Na szczęście ja takich problemów nie miałem. Kurier dzwoni i mówi, że ma przesyłkę i próbuje ustalić gdzie najlepiej ja podrzucić ( i tak jeździ prawie w kółko więc jakoś się zawsze dogadaliśmy, jak nie pierwszego dnia to następnego).
2. Jak już dodzwonicie się do BOK ERA to rozmowę z konsultantem rozpocznijcie i od razu zakończcie na prośbie o połączenie z SUK (Sekcja Upierdliwych Klientów) tu możliwości upustowe są już dużo większe (choć i tak ustanadaryzowane w zależności od pozycji klienta).
Ja na tym skorzystałem :gent:
_________________
I ty również możesz pomóc www.pajacyk.pl Dzieci czekają :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group