Strona Główna


<b><font color=blue>REGULAMIN</font></b> i FAQREGULAMIN i FAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  <b>Galeria</b>Galeria  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Ankieta dla żołnierza - co myślicie???
Opublikował Wiadomość
Gloria 
1


Dołączyła: 09 Lut 2009
Posty: 5
Skąd: Lubelskie
Wysłany: Sro 11 Mar, 2009   Ankieta dla żołnierza - co myślicie???

Witam forumowiczów :)

Jestem studentką 5go roku filologi polskiej UMCS w Lublinie. Obecnie piszę pracę magisterską na temat żołnierzy i środowiska żołnierskiego.

Celem mojej pracy jest auto- i heterosterotyp żołnierza, (czyli jak żołnierze postrzegają samych siebie i jak są postrzegani przez innych).

Kluczowym elementem mojej pracy jest ankieta dotycząca obrazu żołnierza, sposoby definiowania pojęcia "żołnierz".

Będę bardzo wdzięczna jeśli mi pomożecie i poświęcicie kilka minut na wypełnienie ankiety, która znajduje się tutaj: http://www.ankietka.pl/su...-zolnierza.html
Ankieta o żołnierzu

Wyniki badania będą wykorzystane wyłącznie do celów naukowych. Jeśli będziecie zainteresowani to proszę o informacje.

Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam

Ania


Zmniejszyłem wielkość czcionki, nie potrzeba stosować powiększonej. P_E
_________________
Pozdrowienia :)
 
 
i 
Guru



Pomógł: 55 razy
Dołączył: 08 Sty 2005
Posty: 13564
Skąd: ---
Wysłany: Sro 11 Mar, 2009   

Fajna, oj duża czcionka. :cool: Ale zaraz Cię pogonią. :lol: Pogonili...

P.S. Rada: zapoznaj się z regulaminem Forum.

P.S.2 Poza tym chętnie pomogę. Ale to już jak dostosujesz się do zasad.
_________________
"Przestańmy własną pieścić się boleścią, przestańmy ciągłym lamentem się poić,
Kochać się w skargach jest rzeczą niewieścią, Mężom przystoi w milczeniu się zbroić"
 
 
 
Low_radiation 
6
bez tytułów



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Gru 2006
Posty: 1034
Skąd: skądinąd
Wysłany: Sro 11 Mar, 2009   

Masz problem ze wzrokiem :?: Bo ja nie i wystarczy mi normalna czcionka. :czytanie: