Wysłany: Sob 06 Lut, 2010 Dodatek za prowadzenie kancelarii elektronicznej
Witam wszystkich!
To mój pierwszy wątek na tym forum. Pytanie moje dotyczy powołanej rozkazem d-cy jw kancelarii elektronicznej, którą mają obsługiwać pracownicy kancelarii tajnej. Czy w takiej sytuacji można wystąpić z wnioskiem o dodatek za prowadzenie nieetatowej kancelarii elektronicznej? Jeżeli tak to jakie rozporządzenie lub decyzja reguluje taki dodatek? .
Tego właśnie chciałem się dowiedzieć czy wymóg prowadzenia takiej kancelarii jest jakoś prawnie usankcjonowany. Jest to jednak dodatkowe zajęcie i dodatkowa rejestracja dokumentów przychodzących pocztą elektroniczną.Dla takiej kancelarii zakłada się dziennik ewidencji wykonanych dokumentów. Jest to funkcja nieetatowa. Nie wiem na jakie rozporządzenie lub decyzję mogę się powołać we wniosku o dodatek.Jeżeli ktoś takowy dodatek otrzymuje proszę o poinstruowanie mnie w tym kierunku.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum