Strona Główna


<b><font color=blue>REGULAMIN</font></b> i FAQREGULAMIN i FAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  <b>Galeria</b>Galeria  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Instrukcja DIiT-u - przekazanie sieci komputerowych
Opublikował Wiadomość
remirad 
1
remirad


Wiek: 68
Dołączył: 24 Maj 2008
Posty: 2
Skąd: WOFiTM Celestynów
Wysłany: Sob 03 Lip, 2010   Instrukcja DIiT-u - przekazanie sieci komputerowych

Witam

Zwracam się do Państwa z prośbą o radę/sugestię.
Sytuacja jest dla mnie i idiotyczna, ale i kłopotliwa.
A mianowicie ...
Jestem cywilnym informatykiem w jednostce, z wymaganymi poświadczeniami.
Od pewnego czasu Szef Służby Łączności przekonuje naszego Dowódcę o konieczności przekazania mi w administrowanie wszystkich jawnych sieci komputerowych w jednostce.
Tu nie widzę problemów. Ale ...
chce wpisania ich na mój stan, tzn. mam być odpowiedzialny za administrowanie sieciami (tu: ok.), lecz także
mam być materialnie odpowiedzialnym za nie tylko aktywne elementy sieci (huby, swiche, rutery) - z których znaczna część jest rozmieszczona w pomieszczeniach biurowych bez żadnego zabezpieczenia (jak czajniki elektryczne), ale też mam odpowiadać materialnie za wszystkie kable sieciowe (w tym światłowodowe), niezależnie od tego, czy położone są nad sufitami, na ścianach czy są zakopane w ziemi.
Szef w/w służby sporządził dowody owych urządzeń do przekazania, w których okablowanie zostało podzielone ze względu na rodzaj i w których podana jest długość kabli każdego rodzaju z dokładnością (o ile dobrze pamiętam) do 10m.
Jest tego razem parę kilometrów.
Kable zostały niedawno, wg. Szefa dokładnie zmierzone (chociaż nie potrafi powiedzieć za pomocą czego? W jaki sposób?) przez komisję.
Nadmieniam, że nie brałem udziału w żadnej komisji. Komisja wytworzyła raport, w którym podała owe kilometry okablowania z taką dokładnością.