Strona Główna


<b><font color=blue>REGULAMIN</font></b> i FAQREGULAMIN i FAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  <b>Galeria</b>Galeria  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Program do zarządzania dokumentami
Opublikował Wiadomość
philiprvn 
5



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Mar 2010
Posty: 511
Skąd: Wybrzeże
Wysłany: Sro 15 Gru, 2010   Program do zarządzania dokumentami

Witam,

Szukam programu, który pozwoliłby mi na usprawnienie obiegu dokumentów (Word, Excel, PDF itp). Chodzi mi o sytuację, w której pliki fizycznie pozostają w swoim katalogu (np. Moje dokumenty) zaś użytkownik ma możliwość ich dowolnego grupowania za pomocą nadawanych atrybutów (np. wchodzące/wychodzące, protokoły przyjęcia/przekazania) - coś podobnego, w odniesieniu do plików audio ma miejsce w iTunes.
 
 
Sredni 
4



Pomógł: 1 raz
Wiek: 66
Dołączył: 24 Cze 2004
Posty: 180
Skąd: okolice Warszawy
Wysłany: Sro 15 Gru, 2010   

Akurat dzisiaj kupiłem Chip DVD 1/11
może to będzie ten program:

http://meteoryt.pl/
Asystent Książka Korespondencji 2010 PRO

Pozdrawiam
 
 
thikim 
Guru


Pomógł: 53 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 13020
Skąd: Polska
Wysłany: Sro 15 Gru, 2010   

W Windows 7 są do tego biblioteki.
Dowolnie grupować możesz przecież skróty. Pliki pozostają na swoim miejscu a ze skrótami robisz co chcesz.
_________________
"Robotnicza myśl socjalistyczna jest nam bliska" - premier polskiego rządu rok 2019.
"W skrytości ducha byłem socjaldemokratą" - inny premier polskiego rządu.
 
 
philiprvn 
5



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Mar 2010
Posty: 511
Skąd: Wybrzeże
Wysłany: Czw 16 Gru, 2010   

Dzięki ale korzystam z XP. Z tego co widzę Meteor to relacyjna baza danych z podpiętymi dokumentami. W iTunes dane nt. plików są zapisywane w samych plikach (autor, wykonawca, nazwa utworu, albumu, kolejny numer/liczba, kolejny nr/liczba płyt).

Wyobraźmy sobie teraz sytuację, kiedy cała korespondencja dot. np. pojazdów. Każdy pojazd ma swoją teczkę. W momencie kiedy przychodzi pismo ogólne (tzn. dotyczące wszystkich pojazdów) trzeba by było sporządzić kopię i umieścić ją w każdej teczce. Znacznie łatwiej byłoby skanować każdy dokument wchodzący zadekretowany na mnie, następnie przydzielać etykiety odpowiadające numerom rejestracyjnym. Klikając na daną kategorię (konkretny numer rejestracyjny) otrzymuję wszystkie dokumenty dot. danego pojazdu. Podczas, kiedy klasyfikację jestem w stanie dowolnie zmieniać, pliki nadal fizycznie znajdują się w jednym miejscu. Co więcej, w celu zabezpieczenia przed utratą danych, co jakiś czas je archiwizuję. Ponieważ informacja zapisywana jest we właściwościach pliku, po ponownym wprowadzeniu pliku (np. techniką "przeciśnij-upuść") do programu, nie ma konieczności ponownej systematyzacji posiadanych zbiorów. Ponieważ mam pamięć wzrokową bardzo przydaje się forma przeglądania w formie miniatur (często bardziej pamiętamy formę-szatę graficzną dokumentu). O to mniej więcej mi chodziło.

PS. Doczytałem, że iTunes ma jednak możliwość wprowadzania dokumentów PDF. Poeksperymentuję i dam znać.

[ Dodano: Pią 24 Gru, 2010 ]
Pod tym linkiem znajduje się sposób wykorzystania iTunes do organizacji dokumentów. Niestety autor potwierdził moje przypuszczenia dot. ograniczeń programu.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group