Strona Główna


<b><font color=blue>REGULAMIN</font></b> i FAQREGULAMIN i FAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  <b>Galeria</b>Galeria  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: MK-J
Pią 18 Paź, 2013
Praca magisterka - misje
Opublikował Wiadomość
magistrantka 
1


Dołączyła: 16 Paź 2013
Posty: 11
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: Sro 16 Paź, 2013   Praca magisterka - misje

Witam,jestem studentką Uniwersytetu Gdańskiego i za moją pracę magisterską obrałam sobie temat żołnierzy na misjach. Zarejestrowałam się na tym forum, jako że jest to chyba największe forum dla żołnierzy wśród polskich stron, i mam nadzieje że pisząc tego posta nie łamie regulaminu strony w żaden sposób : )

Poszukuje osób chętnych, mężczyzn i kobiet jeśli takowe na forum są, które odbyły misję w Afganistanie, Iraku czy innym miejscu w ostatnich 10-15 latach. Niestety poszukuje osób tylko wojskowych, tzn żołnierzy zawodowych, nie cywili w funkcji sanitariuszy, psychologów itp.

Do wypełnienia krótkiego formularza potrzebuje co najmniej 30 osób, co mimo moich znajomości z osobami w tym zawodzie nie jest fizycznie wykonalne dla mnie w obrębie mojego miasta.

Wyżej wspomniany formularz zostanie dopiero skonstruowany, jednak zanim go sporządzę musze zebrać grupę co najmniej 25 chętnych osób, abym mogła mieć pewność że temat mojej pracy magisterskiej nie będzie musiał być zmieniony z powodu za małej ilości osób.

Jeśli ktoś jest chętny, lub zna osobę z którą mogłabym porozmawiać, bardzo proszę o zgłaszanie sie do mnie na maila, lub w wiadomości prywatnej. Na wszelkie pytania odpowiem, oczywiście ankiety będą anonimowe i użyte tylko do mojej pracy, bardziej w formie statystycznej aniżeli analizy któregokolwiek formularza, tak więc o ochronę danych osobowych nie trzeba się martwić.