Strona Główna


<b><font color=blue>REGULAMIN</font></b> i FAQREGULAMIN i FAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  <b>Galeria</b>Galeria  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Bieganie - hobby po godzinach
Opublikował Wiadomość
gathern 
10



Pomógł: 13 razy
Dołączył: 18 Paź 2007
Posty: 8696
Skąd: Dolny Śląsk
Wysłany: Sob 21 Kwi, 2018   Bieganie - hobby po godzinach

Witam,

Od ponad roku dosyć regularnie biegam. Przeważnie robię dystanse między 5-7 km , około 2-3 razy w tygodniu zimą oraz w sezonie wiosenno-letnim 5-6 razy w tygodniu. Zdarzyło mi się machnąć 10-11 km również.

Od razu zaznaczam że jestem 100% amatorem.

Mój póki co najlepszy czas na zawodach na 5 km to 21:57, wiem że to dobry rezultat nie jest, ale jestem amatorem :)

No i w tym roku postanowiłem że spróbuję sił w biegu na 31 km, nie chodzi o wynik, chodzi bardziej o tym czy dam radę przebiec cały dystans.

No i teraz pytanie do biegaczy:
- czy dam radę biegając obecnie swoje 5-7 km zrobić taki dystans?
- czy warto brać jakieś batony na taki bieg ?
- jakieś uwagi odnośnie przygotowania ? warto dzień przed biegiem odpocząć czy zrobić przebieżkę ?

Ogólnie co poradzili byście na :
- wydłużenie kroku w biegu
- zwiększenie wydolności i szybkości biegu (co lepsze większa kadencyjność czy dłuższy krok?)

I jaka kadencyjność kroku jest zalecana przy bieganiu dystansów 5-10 km ?

Jakie ćwiczenia fizyczne zalecacie żeby zwiększyć wytrzymałość i siłę nóg do biegania. Zakładam że samym bieganiem można dojść do pewnego "poziomu" jedynie a potem jest stabilizacja wyników.
_________________
Serwis o jednostkach wojskowych WP - www.jednostki-wojskowe.pl

Art.32 Konstytucji RP - "Wszyscy są wobec prawa równi. Wszyscy mają prawo do równego traktowania przez władze publiczne." - Nie dotyczy polityków i bogatych.

Jean Raspail - "Obóz świętych" - książka na czasie, pokazująca idiotyzm współczesnej Europy