Strona Główna


<b><font color=blue>REGULAMIN</font></b> i FAQREGULAMIN i FAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  <b>Galeria</b>Galeria  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
REGULAMIN FORUM
Opublikował Wiadomość
Stevie 
Admin Site
Polak



Pomógł: 23 razy
Wiek: 56
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 14796
Wysłany: Sob 19 Cze, 2004   REGULAMIN FORUM

REGULAMIN FORUM


I. POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. NIEZALEŻNE FORUM o WOJSKU (NFoW) – to forum niezależne od urzędów, organizacji państwowych i rządowych (MON). NFoW jest to prywatne przedsięwzięcie stworzone i założone przez osoby prywatne, dlatego nie obowiązują na nim zasady ogólnie pojętej demokracji.
  2. Rejestracja nie jest obowiązkowa, ale brak rejestracji uniemożliwi aktywne uczestnictwo w dyskusjach.
  3. Wypełniając formularz rejestracyjny NFoW akceptujesz niniejszy Regulamin Forum
  4. Podanie danych osobowych przez Użytkownika jest dobrowolne.
  5. Użytkownikowi przysługuje prawo wglądu do swoich danych osobowych i ich poprawiania (z wyjątkiem przyjętego pseudonimu – nicka).
  6. Użytkownikowi przysługuje prawo do usunięcia danych osobowych poprzez przesłanie stosownego wniosku e-mailem na adres wskazany przez Administratora NFoW.
  7. Zabrania się używania wulgaryzmów, umieszczania treści pornograficznych, drastycznych i innych uznanych powszechnie za nieetyczne oraz linków o wymienionej tematyce, a także spamu.
  8. Problemy techniczne oraz propozycje i sugestie związane z funkcjonowaniem Forum zgłaszamy do Administratora lub Moderatorów na PW (Prywatna wiadomość), e-mail lub temat założony w dziale „Pomoc i Regulamin”.
  9. Wszelkie problemy prywatne rozwiązujemy przy użyciu PW (Prywatna Wiadomość) lub e-mail .
  10. Na potrzeby organizowanych konkursów zostaną stworzone specjalne regulaminy określające uczestnictwo w nich użytkowników NFoW.
  11. Głównym celem naszej działalności jest wszechstronna POMOC w naszej trudnej służbie. Staraj się nie zaśmiecać Forum swoimi poglądami politycznymi i preferencjami wyznaniowymi.
  12. Posty nic nie wnoszące do tematu będą usuwane.
  13. Interpretację i ocenę w/w tematów oraz ich zawartości pozostawia się Administratorom i Moderatorom. Ich decyzja jest nieodwołalna.

II.POSTY

  1. Zawsze wypowiadaj się na temat.
  2. Wypowiedzi umieszczaj w odpowiednim dziale Forum.
  3. Zanim stworzysz kolejny temat, upewnij się, czy nie był już poruszany na forum
  4. Temat postu powinien odzwierciedla jego treść.
  5. W treści postu bądź precyzyjny, umieszczaj dokładne i zwięzłe informacje dotyczące danego problemu. Treści z poglądami politycznymi i preferencjami wyznaniowymi będą aprobowane tylko w wypadku gdy dotyczą one sfery związanej z siłami zbrojnymi i bezpieczeństwem zarówno wewnętrznym jak i zewnętrznym oraz zagrożeniami dla niego. Pozostałe tematy/posty z takimi treściami będą usuwane.
  6. Starajcie się pisać po polsku z zachowaniem kultury języka., szanujcie rozmówców choćby mieli całkiem odmienne zdanie. Rażące naruszenie tych reguł będzie skutkowało upomnieniami oraz innymi regulaminowymi sankcjami.
  7. Chcąc zareklamować stronę, produkt lub też zbierać informacje od użytkowników, należy otrzymać zgodę Administratora. W przeciwnym wypadku takie działania skutkowały będą usunięciem postów oraz zablokowaniem użytkownika.
  8. Cytując w poście tekst prasowy należy zamieszczać źródło z którego tekst pochodzi (link). Teksty obcojęzyczne powinny być zamieszczone wraz z tłumaczeniem całości lub obszernym skrótem w języku polskim. Cytowany tekst musi zostać opatrzony własnym komentarzem o objętości co najmniej trzech zdań (emotikony nie są traktowane jako zdanie) - zasada ta nie dotyczy Moderatorów.
    Szczegółowe zasady zamieszczania tekstów prasowych znajdą się w Zasadach zamieszczania tekstów prasowych
    http://www.nfow.pl/viewtopic.php?t=8202
    Niestosowanie się do powyższych zasad spowoduje usunięcie postu. Wielokrotne ( co najmniej 3 krotne), pomimo uwag Moderacji, niestosowanie się do tych reguł może skutkować ostrzeżeniem.
  9. Aby pełniej zobrazować wypowiedź dopuszcza się umieszczanie w postach miniatur zdjęć. Większe zdjęcia można wklejać w ``Galerii``.
  10. Tekst w poście napisany kursywą traktowany jest na Forum jako wypowiedź ironiczna lub żartobliwa.
  11. Usuwanie lub zmienianie dopisków dokonanych w poście użytkownika przez Moderatorów skutkować będzie restrykcjami.
  12. Kolor czerwony zastrzeżony jest dla Administratorów i Moderatorów.

III. SYGNATURA I EMBLEMAT

  1. Podpis winien wynosić maksymalnie trzy linijki tekstu.
  2. Zabrania się umieszczania w podpisie bannerów i linków do stron komercyjnych.
  3. Nie stosuj w podpisie czcionki o rozmiarze ``Ogromna``.
  4. Maksymalny rozmiar emblematu to 120 na 120 pikseli.
  5. Pod karą zbanowania, zabrania się wstawiania w postach lub podpisach linków do statystyk.
  6. W podpisie można stosować obrazki (rozmiar nie może przekraczać 29 Kb o wymiarach 200x40).

IV. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Regulamin obowiązuje każdego użytkownika forum. Użytkownicy nie przestrzegający regulaminu będą karani poprzez:
    a) upomnienie,
    b) ostrzeżenie (trzy ostrzeżenia są równoznaczne z brakiem możliwości pisania postów przez okres 30 dni; cztery ostrzeżenia - z brakiem możliwości logowania się na forum przez okres 30 dni licząc od otrzymania pierwszego ostrzeżenia),
    c) w rażących przypadkach naruszenia regulaminu użytkownik zostanie natychmiast wydalony z forum (tzw. "ban").
    d) publiczne użalanie się nad otrzymanym ostrzeżeniem bądź zablokowanym tematem ( edytowanym/usuniętym postem) będzie skutkowało otrzymaniem kolejnego ostrzeżenia bądź zablokowaniem dostępu do forum.
  2. Administratorzy oraz moderatorzy zastrzegają sobie prawo do:
    a) kasowania,
    b) przesuwania,
    c) edycji,
    d) blokowania
    postów i tematów, które naruszają regulamin. Nie są przy tym zobowiązani do uzasadniania własnych działań.
    e) jeśli Twój temat zostanie zablokowany/usunięty bądź otrzymasz ostrzeżenie, albo post ulegnie edycji/usunięciu sprawę wyjaśnij z daną osobą drogą PW (opcja wiadomości prywatnych) lub e-mail, w szczególnych przypadkach możesz zgłosić się do Administratora forum.
  3. Podważanie autorytetu oraz krytyka Administratora/Moderatora na forum to droga do otrzymania ostrzeżenia. Jeżeli nie odpowiada Ci styl panujący na forum, to napisz do administratora forum, lub poszukaj sobie innego miejsca w sieci, gdzie będziesz mógł wyrażać swoje opinie w sposób, który Ci pasuje.
  4. Użytkownik łamiący Regulamin powinien liczyć się z otrzymaniem ostrzeżenia bądź zablokowaniem dostępu do forum.
  5. Administratorom według własnego uznania przysługuje prawo do usuwania Użytkowników lub blokowania adresów IP, nazw Użytkowników albo adresów e-mail w przypadku naruszenia Regulaminu lub obowiązujących przepisów prawa.
  6. NFoW zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym Regulaminie.
  7. Użytkownik zobowiązany jest do bieżącego zapoznawania się ze zmianami Regulaminu bez konieczności powiadamiania przez Administrację. Wszelkie zmiany stają się obowiązujące w momencie ich opublikowania na stronie Regulaminu.

V. REGULACJE PRAWNE

Administratorzy i Moderatorzy NIE PONOSZĄ ODPOWIEDZIALNOŚCI za opinie wyrażane przez użytkowników, a także za zamieszczanie przez użytkowników treści, w których są dane osobowe innych użytkowników lub osób.


  1. Użytkownik oświadcza, iż przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność prawną w związku z korzystaniem z NFoW. W przypadku jakichkolwiek roszczeń ze strony osób trzecich Użytkownik, zobowiązany jest na własny koszt i ryzyko do niezwłocznego wyjaśnienia zasadności roszczeń osób trzecich oraz do zaspokojenia wszelkich uzasadnionych roszczeń osób trzecich.
  2. Użytkownik zobowiązany jest do naprawienia wszelkich szkód wyrządzonych NFoW lub osobom trzecim w związku z naruszeniem przez Użytkownika praw osób trzecich, w tym również do zwrotu Właścicielowi NFoW wszelkich zasadzonych od Właściciela NFoW kwot, w tym także odsetek, kosztów zastępstwa procesowe, kosztów sądowych, obsługi prawnej, wynikającego z naruszenia praw osób trzecich w związku z korzystaniem przez użytkownika z NFoW.
  3. Za wszelkie zapisy i materiały zamieszczane w NFoW wyłączną odpowiedzialność ponosi Użytkownik. NFoW nie ponosi odpowiedzialności za zapisy i materiały zamieszczane przez Użytkowników w NFoW jak również za następstwa ich zamieszczenia.
  4. NFoW nie ponosi odpowiedzialności za:
    1) wykorzystanie przez osoby trzecie zapisów lub materiałów albo części zapisów lub materiałów zamieszczonych przez Użytkowników w NFoW, jak również za skutki ich wykorzystania przez osoby trzecie,
    2) sposób w jaki będą wykorzystywane profile Użytkowników, ogłoszenia, materiały lub wypowiedzi Użytkowników,
    3) skuteczność anonsów zamieszczanych w NFoW,
    4) następstwa wejścia w posiadanie hasła Użytkownika przez osoby trzecie,
    5) treści i inną zawartość wiadomości (materiałów) przesyłanych na konta Użytkowników przez innych Użytkowników oraz stron internetowych
    Użytkowników,
    6) przerwy w dostępie do NFoW zaistniałe z przyczyn niezależnych od Administratora NFoW, w tym również z przyczyn technicznych,
    7) przerwy w dostępie do NFoW spowodowane przyczynami zależnymi od Administratora Serwisu takimi jak: przyczyny techniczne (np. konserwacja sprzętu) ani też z przyczyn spowodowanych przez siłę wyższą,
    8) wszelkie szkody, w tym w szczególności utratę danych spowodowaną awarią techniczną powstałą z wszelkich przyczyn niezależnych od NFoW,
    9) za treści i poglądy prezentowane przez Użytkowników,
    10) za szkody powstałe w wyniku niewłaściwego tj. niezgodnego z prawem, zasadami współżycia społecznego lub dobrymi obyczajami zachowania Użytkowników względem siebie.
  5. NFoW nie zapewnia, że każdy z Użytkowników działa w dobrej wierze, jak również nie ma możliwości pełnego kontrolowania wiarygodności Użytkowników.
  6. Dane kontaktowe Użytkowników umieszczane przez Użytkowników w NFoW mogą być wykorzystywane w celu, w jakim zostały podane. Korzystanie z nich w jakikolwiek inny sposób, w szczególnie ich przetwarzanie, rozpowszechnianie lub dystrybucja jest zabronione. Informacje dotyczące Użytkowników takie jak numery IP i adresy e-mail mogą być udostępniane Administratorom i Moderatorom NFoW.
  7. Informacje dotyczące Założycieli, Moderatorów, Użytkowników i Przeglądających (takie jak numery IP, adresy e-mail, dane przeglądarek internetowych) są przechowywane przez NFoW i w razie potrzeby będą udostępniane wymiarowi sprawiedliwości i organom ścigania.

Zespół NFoW
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group