Strona Główna


<b><font color=blue>REGULAMIN</font></b> i FAQREGULAMIN i FAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  <b>Galeria</b>Galeria  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Student prosi o pomoc
Opublikował Wiadomość
Żbiru
[Usunięty]

Wysłany: Sob 29 Paź, 2005   Student prosi o pomoc

Witam, z góry przepraszam jeśli piszę w nieodpowiednim dziale jednak potrzebuje pomocy. W tym roku uzyskałem licencjat pielęgniarstwa, równocześnie od października jestem studentem 2 roku medycyny. Niedawno dostałem wezwanie z WKU w którym domagali się przedstawienia dyplomu, oczywiście idąc tam oprócz dyplomu pielęgniarstwa zabrałem także zaświadczenie o nauce z medycyny. Na miejscu skserowano mój dyplom natomiast zaświadczenia z medycyny nie przyjęli :???: Urzędniczka stwierdziła, że w mojej sytuacji ratują mnie tylko studia uzup. mgr w ramach pierwszego kierunku na który było odroczenie natomiast studia na drugim kierunku ich zupełnie nie interesują. Poinformowano mnie, że niezależnie od wszystkiego mogę spodziewać się wezwania na 3 miesięczne przeszkolenie. Mam więc pytanie czy rzeczywiście jest tak jak mówili na WKU i czy wojsko może przerwać mi studia :(
 
 
lokom 
7


Pomógł: 34 razy
Dołączył: 04 Lut 2005
Posty: 2875
Skąd: z Polski
Wysłany: Sob 29 Paź, 2005   

Masz prawo do odroczenia ze względu na studia (choćby siódmy kierunek na tym samym poziomie), do określonego wieku, ostatnio były zmiany w ustawie, ale chyba do 27 roku życia.
_________________
Dawniej znieważający panującego narażał się na śmierć, później na uwięzienie. Musiał być gotów na karę. Dzisiaj wystarcza być chamem z dostępem do internetu by znieważać każdego, a brak kary rozzuchwala idiotów.
Tyl­ko dwie rzeczy są nies­kończo­ne: wszechświat oraz ludzka głupo­ta, choć nie jes­tem pe­wien co do tej pierwszej. Albert Einstein
 
 
Żbiru
[Usunięty]

Wysłany: Sob 29 Paź, 2005   

Cytat: