Strona Główna


<b><font color=blue>REGULAMIN</font></b> i FAQREGULAMIN i FAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  <b>Galeria</b>Galeria  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Wartość bojowa polskiej MW
Opublikował Wiadomość
docent NAPOLEON
[Usunięty]

Wysłany: Sro 22 Cze, 2005   Wartość bojowa polskiej MW

Nie tak dawno odwiedziłem strony PMW i zastanawiam się jaka jest rzeczywista wartośc bojowa _PMW.

Wiem że aktualnie wycofuje się wiele starszych okrętów, co chyba nie jest rozwiązaniem złym z uwagi na ich nikła wartośc bojową.

Ciekawi mnie co z Tarantulami , zdaje się pozostały juz tylko dwie w słuzbie - czy oplaca sie modyfikowac do NATOWSKICH standardów ??? Pewnie tak ale kasy zaopewne niema ....

PERRY x 2 - w sumie raczej ok (nie znam się)
CZERNICKI - to taki mini assault ship
3 ORKANY + KASZUB - niewielkie korwety - raczej OK ?
5 LUBLINOW - wielozadaniowe assaulty
4 KOBBENY
1 KILO - BIELIK - wymaga , zapewne opłacalnej modernizacji
WODNIK I GRYF - z czego jeden OKRĘTEM BAZĄ (wg, jak sadze - nowoczesnych koncepcji)
4 ścigacze PILICA zapewne współpracujace z WODNIKIEM jako bazą .
To okręty dośc stare , nie wiem czy wymagają inwestycji w uzbrojenie czy też na Bałtyk wystarczaja
TRAŁOWCE GARDNO - 3 szt- sa stare - nie wiem czy w ogóle warto w nie inwestować ??
TRAŁOWCE BAZOWE MAMRY 4 szt- całkiem nowe i zapewne nie wymagają remontów

Dane powyższe zaczerpnąłem ze strony oficjalnej MW więc nie sa utajnione. Zasatanwia mnie taka konfiguracja sil morskich, czy jest ona optymalna w kwestii obrny wybrzeża ???

Avec consideration
N
 
 
taki jeden
[Usunięty]

Wysłany: Sro 22 Cze, 2005   

Witam...
Na wstępie polecam najnowsze numery "Nowej Techniki" i "Raportu".
Bardzo dużo materiałów o MW RP.
Teraz tak: Kilo to ORZEŁ i nie trzeba go już modenizować bardziej ;) .
Czernicki to logistic support ship.
Orkany to FPB (będą nowoczesnymi "rakietówkami") a Kaszub do korweta ZOP.
GRYFA już nie ma - od 31.05.